دفتری کا ماحول مختلف عوامل کی وجہ سے جسمانی اور ذہنی صحت دونوں پر نمایاں طور پر اثر انداز ہو سکتا ہے۔
اس کا انحصار انسان سے متعلقہ عوامل، کام کا بوجھ اور دفتری کلچر اور سیٹ اپ جیسے عوامل پر ہوتا ہے۔
ذیل میں کچھ خراب دفتری ماحول کے عمومی اثرات کا ذکر کیا جارہا ہے:
جسمانی صحت کے اثرات:
• ساکت طرز زندگی: دفتری کارکنان اکثر لمبے گھنٹے بیٹھے رہتے ہیں جس سے موٹاپے، دل کی بیماری اور ذیابیطس کا خطرہ بڑھ جاتا ہے۔ لمبے عرصے تک بیٹھنے کے نتیجے میں خون کی گردش، پٹھوں میں تناؤ اور کمر کے مسائل بھی ہو سکتے ہیں۔
• ناقص ارگونومکس: دفتر میں آپ کی ڈیسک کا غلط سیٹ اپ جیسے کرسی کی غلط اونچائی، ڈیسک بےترتیب یا کمپیوٹر اسکرین کی جگہ اور روشنی، وقتاً فوقتاً تناؤ پیدا کرسکتا ہے۔ اس کے علاوہ کارپل ٹنل سنڈروم، گردن میں درد اور آنکھوں میں بھی تکلیف ہوسکتی ہے۔
• بصارت کے مسائل: طویل اسکرین کا وقت آنکھوں میں تکلیف، دھندلاہٹ، خشک آنکھیں اور سر درد کا سبب بن سکتا ہے۔
• ناقص پوزیشن: جھکی ہوئی جسمانی پوزیشن میں یا عجیب و غریب زاویوں پر بیٹھنا کمر اور گردن میں دائمی درد کا باعث بن سکتا ہے۔
دماغی صحت کے اثرات:
• تناؤ اور اضطراب : زیادہ کام کا بوجھ، سخت ڈیڈ لائن یا دفتر میں کشیدہ تعلقات ملازمین میں تناؤ کی سطح کو بڑھا سکتے ہیں۔ دائمی تناؤ ذہنی صحت کے مسائل جیسے اضطراب اور افسردگی میں حصہ ڈال سکتا ہے۔
• تھکاوٹ: مناسب آرام یا کام اور ذاتی زندگی میں توازن کے بغیر مستقل کام کا دباؤ جسمانی و ذہنی تھکاوٹ کا باعث بن سکتا ہے۔
• تنہائی: دور دراز مقام پر یا ہائبرڈ کام کے انتظامات تنہائی اور فیملی سے منقطع ہونے کے احساسات کا باعث بن سکتے ہیں۔
• خود مختاری کا فقدان : مائیکرو مینیجمنٹ کے ساتھ کام کا سخت ماحول ملازمت پر اطمینان کے احساس کو کم کر سکتا ہے اور ذہنی تناؤ میں حصہ ڈال سکتا ہے۔