بجلی صارفین کی شکایات کیلیے نیپرا نے موبائل ایپلیکیشن تیار کرلی

ایپ صارفین کو کم سے کم ممکنہ وقت میں بجلی کے مسائل شکایات درج کروانے کی سہولت دے گا


ویب ڈیسک July 30, 2024
(فوٹو : فائل)

نیپرا نے بجلی صارفین کی شکایات کے بروقت اضافے کے لیے ٹیکنالوجی استعمال کا فیصلہ کر لیا۔

بجلی صارفین کے لیے ''نیپرا آسان اپروچ'' کے نام سے موبائل ایپلیکیشن لانچ کی تیاری مکمل کر لی گئی، اتھارٹی صارفین کی سہولت کے لیے موبائل ایپ کو باقاعدہ کل لانچ کرے گی۔

ایپ صارفین کو کم سے کم ممکنہ وقت میں بجلی کے مسائل شکایات درج کروانے کی سہولت دے گا۔

نیپرا کے مطابق بجلی کی بندش سے اوور بلنگ تک شکایات درج کروائی جا سکیں گی، ایپلی کیشن پاکستان بھر میں بجلی کے صارفین کو ملٹی چینل سروس ڈیلیوری فراہم کرے گا۔

تبصرے

کا جواب دے رہا ہے۔ X

ایکسپریس میڈیا گروپ اور اس کی پالیسی کا کمنٹس سے متفق ہونا ضروری نہیں۔

مقبول خبریں

رائے

شیطان کے ایجنٹ

Nov 24, 2024 01:21 AM |

انسانی چہرہ

Nov 24, 2024 01:12 AM |