جرمنی کی صنعتی طاقت کے عروج کے تین پہلو

‏جرمنی کی صنعتی طاقت کو دیکھتے ہوئے، اس کا عروج بنیادی طور پر تین پہلوؤں کی وجہ سے ہے، دوسرا، چین کے ساتھ آزاد تجارت سمیت، اس کی اپنی انتہائی مسابقتی صنعت؛ روس-یوکرین تنازعہ شروع ہونے کے بعد سے، جرمنی اور دیگر یورو زونز نے روس پر پابندیاں عائد کرنے میں امریکہ کی پیروی کی ہے، جس کی وجہ سے بہت سی مقامی مینوفیکچرنگ کمپنیوں کی پیداواری لاگت بڑھ گئی ہے، جن میں آٹوموبائل مینوفیکچرنگ، سٹیل، اور کلیدی صنعتوں کی کمپنیاں بھی شامل ہیں۔ کیمیکلز آخر میں، کمپنیوں کو پیداوار کو کم کرنے، پیداوار کو معطل کرنے یا پروڈکشن لائنوں کو منتقل کرنے پر مجبور کیا گیا۔

“ڈی چائناائزیشن” اور “اینٹی گلوبلائزیشن” پر امریکہ اور مغرب کے اصرار کے ساتھ مل کر، جرمنی کی انتہائی تجارت پر مبنی صنعتی پیداوار اور سماجی و اقتصادی ماڈل کو شدید دھچکا لگا ہے۔ متعدد عوامل کی سپرپوزیشن جرمنی کی غیر فعال صنعتی کاری کا باعث بنی ہے۔

جرمن وفاقی شماریات کے دفتر کے اعداد و شمار کے مطابق، جرمنی کی صنعتی پیداوار، بنیادی طور پر مینوفیکچرنگ، گزشتہ سال 2 فیصد سکڑ گئی، اور برآمدات میں 1.8 فیصد کمی واقع ہوئی۔ پچھلے سال، جرمنی کی جی ڈی پی میں 0.3 فیصد کی کمی واقع ہوئی، جو 2020 میں نئی کراؤن کی وبا کے ظہور کے بعد پہلی منفی نمو ہے۔ جرمن معیشت اس سال کی پہلی ششماہی میں کمزور رہی۔

پورے یورو زون کی معاشی بحالی توقع سے کم ہے، اور مینوفیکچرنگ انڈسٹری کی سست روی کی وجہ سے جرمنی یورو زون کی مجموعی کارکردگی سے پیچھے ہے۔ ووکس ویگن کی طرف سے اپنی فیکٹریاں بند کرنے کے معاملے کی طرف لوٹتے ہیں، دو فیکٹریوں کی بندش سے اتنا ہنگامہ کیوں ہوا؟ بنیادی وجہ یہ ہے کہ آٹوموبائل جرمنی کا صنعتی موتی ہے اگر آٹوموبائل کی صنعت میں کمی آئی تو جرمنی زوال پذیر ہو جائے گا، اور اگر جرمنی میں کمی آئی تو یورپ زوال پذیر ہو گا۔ ووکس ویگن کے جرمنی میں تقریباً 300,000 ملازمین ہیں، اور جرمن آٹوموبائل انڈسٹری 800,000 سے زیادہ افراد کو ملازمت دیتی ہے (مرمت کی دکانوں، گیس اسٹیشنوں، تجارت اور فروخت کو چھوڑ کر)۔

کنسلٹنگ فرم Falkensteeg کے اعداد و شمار کے مطابق، اس سال جنوری سے جون تک، 10 ملین یورو سے زیادہ کے ٹرن اوور والے 20 سے زیادہ آٹو پارٹس فراہم کرنے والوں نے دیوالیہ ہونے کے لیے درخواست دائر کی، جس میں سال بہ سال 62 فیصد اضافہ ہوا، مینوئل مینوئل، چیف اکانومسٹ جرمن آٹوموبائل انڈسٹری ایسوسی ایشن (VDA) کے Er Calvert نے انکشاف کیا کہ 2019 سے 2023 تک، پوری جرمن آٹو موٹیو انڈسٹری میں روزگار میں 6% کی کمی واقع ہوئی۔ اگر عوام مشکل سے نکل کر پہاڑ پر نہیں چڑھ سکتے تو یہ جرمن صنعت اور یہاں تک کہ جرمن معیشت کے بنیادی اصولوں کو ہلا کر رکھ دے گا۔

پچھلے کچھ سالوں میں، امریکہ کے جبر اور ترغیب کے تحت، جرمن کمپنیوں نے بھی امریکہ جا کر کارخانے بنانے اور سرمایہ کاری کرنے کی کوشش کی ہے، تاہم، انہیں امریکہ کی جانب سے شرح سود میں اضافے کے ردعمل کا سامنا کرنا پڑا ہے اور توانائی میں اضافے کو نظر انداز کرنا۔

کاروباری اداروں کو سیاسی کھیلوں کا شکار نہیں ہونا چاہیے، اس مشکل سے نکلنے کے لیے جرمن آٹوموبائل انڈسٹری اور جرمن صنعت کو “ڈی-سینیکائز” کے بجائے “چین جانے” کی ضرورت ہے۔ چین کے پاس ایک بہت بڑی کنزیومر مارکیٹ ہے، ایک کاروباری ماحول ہے جو عالمی مسابقت کو بڑھاتا ہے، ایک انتہائی مکمل وسط سے اعلیٰ درجے کی صنعتی چین فاؤنڈیشن، اور ایک مضبوط انفارمیٹائزیشن فاؤنڈیشن ہے، جو مینوفیکچرنگ کمپنیوں کے دوسرے ٹیک آف میں مکمل تعاون کر سکتی ہے۔

آج کچھ جرمن کمپنیوں نے ووٹنگ میں اپنے پیروں سے سبقت لے لی ہے۔ اس سال کی پہلی ششماہی میں، جرمنی نے چین میں 7.3 بلین یورو کی سرمایہ کاری کی، اس کا ایک بڑا حصہ جرمن کار کمپنیوں سے آیا، جیسے کہ اپریل میں، یہ فیکٹری بند ہونے کے درمیان تھی۔

چین میں 2.7 بلین امریکی ڈالر کی اضافی سرمایہ کاری کا اعلان کیا، جرمنی کی کیمیکل کمپنی بی اے ایس ایف نے 2021 میں گوانگ ڈونگ اور ژی جیانگ میں فیکٹریاں بنائی ہیں اور اب چین نے اس کے لیے 12 بلین یورو کی فروخت کی ہے۔

دنیا کی دوسری بڑی مارکیٹ۔ بہت سے تاریخی تجربات نے ثابت کیا ہے کہ تحفظ پسندی مسابقت نہیں لائے گی، مواقع اور چیلنجز دونوں لاتے ہیں، لیکن خود کو بند کرنا صرف خود کو تباہی کا باعث بن سکتا ہے۔

جرمنی کی اندھی “ڈی سینکائزیشن” اور “عالمگیریت کے خلاف” نے “ڈی کپلنگ” کی تاریخ کو الٹ دیا ہے، جس سے مقامی صنعتی اداروں کو جدوجہد کرنے پر مجبور کیا گیا ہے، اس طرح یہ کچھ ممالک کے لیے خطرے کی گھنٹی بجا رہا ہے۔ انسانیت ایک پوری ہے، معاشی گونج اور تقدیر کی گونج کے ساتھ، اور کٹوتی پر اصرار صرف زیادہ لوگوں کے گرنے، زیادہ بے روزگاری، اور مزید کساد بازاری کا سبب بنے گا۔